viernes, 14 de mayo de 2010

Parlem de Recursos? Personifiquem? Fem paral·lelismes? Hipérboles?... II

Quin personatge (Natalia)

Un escriptor quan està inspirat,
només vol crear un obra d'art.
Jo quan no estic inspirada
i és per obligació
no tinc altre remei
que anara escrivint oracions.

Un escriptor quan no s'inspira,
es converteix en deseperat.
Jo sempre vull escriure
sobre una flor mirant la lluna,
i la veritat, mai he vist una...
tinc tanta tristesa al meu cor,
que vull creure,
una flor vull veure.

Un escriptor quan no està inspirat,
l'únic que li arriba al cap,
és el rellotge fent tic-tac.
Ni la immensa claritat del matí,
fan d'un escriptor sense inspiració
el personatge que no naix.

3 comentarios:

  1. Des de la revista del col·le em dieun que aquest poema el publicaran en el pròxim número. Enhorabona!!

    ResponderEliminar
  2. ¡¡¡Me encanta ésta!!!

    No dejéis de escribir.
    Paloma.

    ResponderEliminar
  3. Mol ingeniós germaneta. Lastima que no siges ta "ingeniosa" sempre jeje.

    ResponderEliminar