miércoles, 7 de octubre de 2009

Et vull mamà

Andrea (10 anys)

Mare eres una rosa
que la lluna il·lumina
cada nit els teus ulls.

Mare eres com el mar
aquell que il·lumina el meu mirar.

Mare eres com el cel,
el que cada dia m'ompli el cor d'alegria,
el teu mirar brilla com el mar
que reflecteix en els meus ulls
el teu mirar


Fede (8 anys)

Cuando me acuesto estás a mi lado,
cuando me levanto no falta tu abrazo,
cuando tengo hambre me pones el plato,
cuando tengo miedo me das tu mano.
¡Qué suerte tengo! ¡Qué mamá me ha tocado!


Cecilia (9 anys)

Mare, eres templada com el cel,
i els teus ulls m'il·luminen com el sol.
Cada dia que em despertes,
el teu cor està ple d'alegria,
em dones ganes de viure amb tu.

Mare, eres com una de les mil estreles
que cada nit brillen a l'espai
i que m'acompanyen al llit,
on no deixe de pensar en tu.

10 comentarios:

  1. Em pareix molt bonic el poema que li a escrit a sa mare

    ResponderEliminar
  2. Ma pareix cut molt bona idea lo de escriure un poema a sa mare

    ResponderEliminar
  3. Andrea li o a fet molt bonic el poema a sa mare

    ResponderEliminar
  4. Ami em pareis molt be es bonic

    ResponderEliminar
  5. molt roineta, no es broma es prou sensilla

    ResponderEliminar
  6. el poema m'ha paregut molt bonic

    ResponderEliminar
  7. TE GUSTEN LES MAMAS MUCHO PORQUE AS ESCRITO UNA PUESIA GUPISIMA

    ResponderEliminar
  8. mare eres una rosa jajajajiji es broma

    ResponderEliminar
  9. mare eres com el mar jajajajijiji es broma

    ResponderEliminar
  10. deymi ( 10 años )9 de octubre de 2009, 22:22

    Andrea esta chulisimo

    ResponderEliminar